Amnesty Nijmegen Weekkrant

anweekkrant

Deze krant verschijnt wekelijks op maandagochtend, ontleend aan een selectie van 25 internetbronnen*, door ons (deels geautomatiseerd) verzameld bij de 'topics' politiek, samenleving, milieu, kunst & entertainment, verhalen, wereld en twee wisselende onderwerpen die op dit moment zeer actueel zijn (de hashtags: in januari 2013 waren dat #Syrië en #Mali). Naast deze Nederlands- en Engelstalige artikelen biedt de krant ook diverse foto's en video's. Het centrale thema is: mensenrechten.

paperli Klik hier voor onze wekelijkse krant. Als u een abonnement neemt ('subscribe'), krijgt u op
 maandagochtend een emailjte met een samenvatting van het hoofdartikel van die week en de link naar de hele krant.

Met de 'Amnesty Nijmegen Weekkrant' bent u altijd actueel!

* De 25 bronnen zijn: Amnesty NL, AmnestyOnline, Amnesty Press, AlertNet, UN Refugee Agency, UN_Women, UN Human Rights, WCADP, UN, UN web TV, Amnesty UK, Amnesty USA, Human Rights News, Human Rights Watch, HumanRights TV, UNICEF, Childsoldiers, Save the Children, Child Rights, The Independent, Petra Stienen, Oneworldnl, St. Vluchteling, Eén(tegenarmoede) en De Betere Wereld.

paperli3