Pubquiz

Een van de onderdelen van het 'Programma Mensenrechten in Nederland' is een zogenaamde pubquiz met als thema 'mensenrechten', ontwikkeld door Amnesty Nederland. We hebben een opzet met vier korte rondes: foto's, wie/wat/waar, films en iedereen een stem (audiofragmenten), eventueel afgesloten met een bonusvraag. De vragen van de pubquiz kunnen we presenteren op papier/cd of in de vorm van een powerpointpresentatie.

nieuwsflits-quiz

Op 10 december 2012 hebben we -te ere van het veertigjarig jubileum van Amnesty Nijmegen- een succesvolle quiz proefgedraaid in Lux gedaan, waar zo'n honderd mensen aan hebben meegedaan. Wij bieden een ieder die wil om met ons deze pubquiz te organiseren. Die quiz willen we graag vaker spelen. Wie wil? Welk café heeft interesse om een keer een alternatieve pubquiz met ons samen te doen? Mail ons op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

quizvierapart

Klik hier voor een kort verslag van onze pubquiz in Lux.