Onze coördinatoren

helenePersvoorlichter
Onze voorlichter is verantwoordelijk voor alle contacten met de media en zorgt ervoor dat onze persberichten, foto's, flyers en affiches op tijd bij de juiste personen terechtkomen.
Voor vragen of interviews kunt u contact nemen met Hélène van der Sijp.

tokeActiviteitencoördinator
Onze activiteitencoördinator regelt de afspraken met werkgroepleden en projectmedewerkers die we nodig hebben voor een Amnestyactiviteit. Zij is het eerste aanspreekpunt voor acties, maar het succes van onze acties hangt af van de inzet van iedereen bij Amnesty Nijmegen.
Voor vragen of op- en aanmerkingen over onze activiteiten en voor aanmelding als flexwerker kunt u contact opnemen met Toke Custers.

floorCoördinator Sociale Media
Onze coördinator voor sociale media is verantwoordelijk voor het actueel houden van onze Facebook- en LinkedIn-pagina's. Voor Twitter worden onze tweets om beurten geschreven door onze coördinator voor sociale media, onze activiteitencoördinator, onze persvoorlichter, onze coördinator voor maatschappelijke stages en de voorzitter.
Voor vragen of op- en aanmerkingen over de sociale media kunt u contact nemen met Floor van Schagen.

rinus3Coördinator Maatschappelijke Stages
Onze coördinator voor maatschappelijke stages regelt de afspraken met leerlingen (en docenten) die actief willen zijn voor Amnesty in het kader van een maatschappelijke stage. Hij begeleidt ook de leerlingen tijdens hun maatschappelijke stage.
Voor vragen of op- en aanmerkingen over maatschappelijke stages kunt u contact nemen met Rinus van de Warreburg.

Ben LothLGBT-coördinator
Onze LGBT-coördinator is het aanspreekpunt voor LGBT-zaken. Over waar LGBT voor staat en waarom Amnesty zich voor LGBT-ers zich inzet, is te vinden op onze speciale LGBT-pagina.

Voor vragen of op- en aanmerkingen kunt u contact nemen met Ben Loth.

Ben is tevens het aanspreekpunt tussen het bestuur en onze vijf collectecoördinatoren.